EUSKARAZ · ESPAÑOL · FRANÇAIS · ENGLISH



ARTISTS

NEWS

CONCERTS

ENGAGEMENTS

RECORD LABEL

SHOP


Errabal (Jazz)

Blues

Literature

Paper Hotsak

Bosgarren haria

Ilargiak baleki

Bloody Hotsak

Subscribe to the bulletin


Back to news
14/09/2006 - 23:50
CONXITA : amb lletra petita

És el nou grup de la que va ser cantant de Pomada. Helena Casas on s´allunya del folk i s´apropa al pop fent temes propis amb la influència d´artistes com Quimi Portet, Maria del Mar Bonet i Joan Miquel Oliver.
El primer disc de Conxita és Amb lletra petita. Fa mandra la lletra petita! però de vegades és on hi ha l'estafa, de vegades és on diu els ingredients que fan que el pastelito sigui marrano marrano. Als diccionaris la lletra és molt petita (com molen els diccionaris!). Als miops les lletres petites de nit ens maten, però hi ha una gent que fa unes lletres petites que enamoren!
La lletra petita d'aquest cd és del Xavier Grimau, del Janot Vila, del Ricard Oliva, del David i del Xavi "Ovidi Twins", del Joan Miquel Oliver i de l'Helena Casas.
Aquestes paraules van amb l'acompanyament del Roger Pineda a la guitarra, l'OriolCasas a la bateria, el Pep Pastor al baix i l'Helena Casas a la veu.
Guarnició especial del Carles Belda amb l'acordió en el vals, i del Quartet Nevera en el tema sonorífic del final.

I:\Berri\WEB\conxita.jpg

Fem pop trist per diferenciarnos de la música festiva, que no vol dir que fem cançons lacrimògenes; parlem de coses de cada dia
Pop trist de la quotidianitat. Lletres manllevades de poetes propers. Propers perquè surten als discos que escoltem. Propers perquè les escriuen els amics amb qui fem el cafè. Cançonetes amb mel i llimona. Mel de l’enganxosa roda d’acords que t’acompanya a casa quan surts de l’assaig. Llimona del so esquerdat de cordes i plats. Llimona de l’afonia.
Tot plegat enregistrat pel Marc Marcé l'estiu del 2006 i apadrinat per la discogràfica Gaztelupeko Hotsak.

ARTISTS
· BIDE ERTZEAN
· BLUEDAYS
· CONXITA
· ESNE BELTZA
· GABY JOGEIX
· GAINSBOURG GAINBEGIRATUZ
· HOTSAK DANTZAN
· JJBAND
· J.L.PARDO & THE MOJO WORKERS
· JERONIMO MARTIN TRIO
· JOSERRA SENPERENA
· KANEVSKY
· KARELEAN
· KEMEN LERTXUNDI
· KOKEIN
· LOS CORONAS
· LOS REYES DEL K.O.
· MAMBA BEAT
· MARTA SANCHEZ TRIO
· MORAU
· OSTOLAZA ETA PUJANA
· PETTI
· ROGELIO BOTANZ
· SEÑOR NO
· SEXTY SEXERS
· SPECIAL 20
· SURFIN KAOS
· TAPIA ETA LETURIA
· TERELA GRADIN QUINTET
· THE BLIND LEMONS
· THUNDER EXPRESS
· TIGER! TIGER!
· TRES MIL HOMBRES
· TXUMA MURUGARREN
· UEK
· ...artista gehiago

Gaztelupeko Hotsak · Errabal, 23 · 20590 SORALUZE (Basque Country) · Tel.: +34 943 753 016
gaztelupeko@hotsak.com

EU ES FR


Webgune honek Eusko Jaurlaritzaren laguntza jaso du